Requeil de nos films et photos / All eis Filmer a Fotoen
3 participants
Page 1 sur 1
Requeil de nos films et photos / All eis Filmer a Fotoen
salut alleguer
De Patrick an de JP maache jo ee klenge dossier de prestations fir eis. Do wär ët hëllefräich fir si wann se su vill wi méigleg Fotoen hätten.
Dofir ging ech ët selwer cool fannen wa mer sou vill wi méigleg Fotoen a Filmer gingen zesummekréien di mer bis elo gemeet hun.
Schéckt alles op terrarubea@gmail.com
Salut tout le monde
Patrick et JP font un dossier de prestations pour nous. Il serait intéressant pour eux qu'ils aient le plus de photos que possible.
Je voulais donc collectionner toutes loes photos et filmes qui existent sur nous.
Envoyez-moi tout sur terrarubea@gmail.com
De Patrick an de JP maache jo ee klenge dossier de prestations fir eis. Do wär ët hëllefräich fir si wann se su vill wi méigleg Fotoen hätten.
Dofir ging ech ët selwer cool fannen wa mer sou vill wi méigleg Fotoen a Filmer gingen zesummekréien di mer bis elo gemeet hun.
Schéckt alles op terrarubea@gmail.com
Salut tout le monde
Patrick et JP font un dossier de prestations pour nous. Il serait intéressant pour eux qu'ils aient le plus de photos que possible.
Je voulais donc collectionner toutes loes photos et filmes qui existent sur nous.
Envoyez-moi tout sur terrarubea@gmail.com
Re: Requeil de nos films et photos / All eis Filmer a Fotoen
ech kucken einfach alles viir muer op en stick ze setzen waat ech sou hun an dann kennen sie sech jo do dei gudd eraussichen
je mettrai tout ce que je trouve sur une clé usb et je leur le donnerai demain a la reunion
je mettrai tout ce que je trouve sur une clé usb et je leur le donnerai demain a la reunion
Hieronymus vum Roudebierg- Messages : 26
Re: Requeil de nos films et photos / All eis Filmer a Fotoen
J'AI PZS MAL DE PHOTOS de vous je cherche ca et transmet ds que possible.
Guillem de Blanes- Messages : 24
Page 1 sur 1